18 september - Autumn


Det känns att det börjar blir höst, i alla fall på morgonen. Fick sätta på min scarfs igår när jag skulle ner till jobbet och det har jag inte haft på länge och på vädret igår pratade dem om frost till helgen - wtf!? Jag är inte redo, visst det är mysigt till och med nyår, men sen kommer sega januari, februari och mars då man bara längtar efter våren.. men man måste ta varje dag som den kommer inte inte ta ut det tråkiga i förtid. Nu ska jag njuta av filmkvällar med mitt hjärta, chai latte, soppor, doftljus
och en eventuell resa till london på min 25 årsdag!
 
Skinnjacka H&M // Linne H&M // Byxa Zara // Scarfs Zara // Skor Uggs // Väska Frontrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0