10 september - Mac


I helgen drog jag & Sis till Malmö för lite shopping, hon skulle in på mac och ha sin favorit-concealer, då fick även jag prova en concealer som jag föll för direkt. Den är i krämform och är otroligt lättapplicerad och den syns inte när jag använder den, inga linjer what så ever och färgen passar mig perfekt. Appliceringen blev dessutom lättare med deras nya pensel som kom ut i butik i fredags, som ni ser är den otroligt tät i basen och finare i toppen och otroligt mjuk men inte så slät som vanliga concealerpenslar brukar vara, detta gör att produkter träcker in bättre och lättare. Teknik när den är som mest intressant! 




Kommentarer
Postat av: tildamilda

Vilka fina naglar, sötis! :)

Svar: Tack så mycket fina du! <3
Cicci None

2012-09-10 @ 22:23:38
URL: http://tildaadahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0