15 oktober - Allt & Inget

Heey, förlåt för dålig uppdatering den sista tiden,
känns verkligen att allt trappas upp på jobbet nu när vi närmar oss högsäsong,
men roligt såklart:)
Har inte hänt så mycket den sista tiden, har jobbat, jobbat och jobbat lite till och extrajobbat på det. Har dock vart hemma ifrån jobbet idag då jag harft feber hela natten och morgonen, har mått bättre under dagen men nu sviker magen mig istället:( men jag ska till jobbet imorgon, har verkligen inte tid att vara sjuk! Har även beställt en ny laddning med schampoo, balsam & inpackning ifrån redken idag, måste ha det hemma så jag kan vårda mitt lilla hår, höhö;) Btw, ska till fina Jennie på onsdag kväll och klippa mig
- I´m so excited!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0