Julklappar

Det här året är min önskelista exremt kort för jag vet inte vad jag ska önska mig? 
- Julklappskit ifrån Viktor & Rolf (Kicks och Åhléns) ca 6oo:-
- Stora ängelvingar att hänga som dekoration (butik i hbg) ca 199:-
- Silverpläterad halsduk ifrån H&M ca 199:-
- Silver & spegelaskar och annat smått ifrån min älsklings-inredningsbutik på Väla (vet ej namn, men sis vet vart det är, haha!) mellan 99:- till 499:- 
- Presentkort på Väla & Emporia önskas alltid
- Hypnose Volume Mascara ifrån Lancome ca 3oo:-
- Sensetive Foam Cleanser ifrån Make up Store ca 175:-
- Rosa eller mörkgrå mysdress ifrån Cubus ca 4oo:-
- Doftljus ifrån Woodwick i doften Linen (finns på jobb) mellan 249:- & stort 349:-
- Sockerskrubb med doft av tranbär (finns på jobb) 17o -
- Rengöring & ansiktsvatten ifrån Carita Lagoon-serien (finns på jobb) ca 3oo:-/produkt
- Caritas ögonkräm ifrån Lagoon-serien (finns på jobb) 595:-
- En liten insättning på konot
- Muddfärgat nagellack ifrån OPI (finns å jobb) 16o:-
 
Skriver till när jag kommer på mer.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0