21 november - Rome tomorrow

Klockan är ställd på härliga o4.oo..
Då ska jag upp och göra mig i ordning för sen bär det äntligen av till Rom!!
Har vart hos fina Jennie ikväll och fått mitt hår stylat (kan själv också men mycket roligare & exklusivare när någon annan gör det, höhö!) och så formade hon mina bryn som vanligt. Supernöjd som vanligt! Har precis packat det sista nu så nu går jag och lägger mig så jag får några timmars skönhetssömn.
Ta hand om er nu när jag är borta & så hoppas jag på en massa fina grattis ifrån er imorgon när det är min f ö d e l s e d a g !  Puss puss!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis på födelsedagen! :)
Hoppas du får en härlig resa!

Svar: Tack så jättemycket!:}
Cicci None

2012-11-22 @ 09:46:31
Postat av: Madeleine Jonsson

Bamse mycket grattis i efterskott fina du! Hoppas ni har det fantastiskt i Rom. Ska bli sååå kul att läsa om er resa sen och titta på bilder, är själv sugen på att åka dit!

Svar: Tack min finis:} Ja det var helt underbart, maten, sevärdheterna, glassen, människorna, stämningen - jag kan inget annat än att rekommendera som Rom! Så roligt också med alla människor som sjöng, taxichauffören, kvinnan på gatan, kyparen, i butiken.. haha! Vilket land! Åk dit du med <3
Cicci None

2012-11-23 @ 14:10:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0