21 Maj - Dior Bronze

U n d e r b a r a 27 grader här & hemma hos la Familia idag! Jag har legat ute hela dagen och fått en hel del färg, dock var jag inte förberdd så jag hade inget solskydd hemma, vilket är mycket dumt då brännan försvinner mycket fortare om man inte använder det. Har dessutom lärt mig att det finns två typer av solskydd, en typ som utesluter solen helt och en typ som låter en viss procent ta sig igenom, vet inte om ni redan visste men jag kan säga att jag inte visste att det fungerade såhär. För mig är det viktigt att skydda sig men jag vill ju ändå att en hel del av de bra strålarna ska ta sig igenom och göra mig brun:) Tänker därför investera i Dior Bronze Body spf 1o samt Dior Bronze After sun 44o:- och 37o:-
på Kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0