15 Maj - Ledig Dag

Idag är jag ledig efter 6 arbetsdagar, ska jobba ons-fre också men sen är jag ledig igen mellan lördag till och med måndag! På fredag kommer dessutom min syster hit för på lördag ska vi sätta i hårextensions, slinga, lägga bottenfärg och klippa hennes hår
- total make over helt enkelt!
Hon tar studenten i år och hon ville ju såklart ha håret fint till både balen och studenten, ska bli riktigt roligt:) och såklart ska ni få se före & efterbilder.
Men som sagt, idag är jag ledig och jag tänkte ägna mig åt lite egentid idag. Ska duscha håret, föna & platta det, skrubba mig med min underbara sockerskrubb, sedan lägga mig i 25 minuter i solariet och ta en liten tur på stan. Måste dock hålla i shoppingnerverna idag eftersom jag & Jennie planerar att åka till Väla senare den här månaden - yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0