Vårfavoriter

Allsaints har fått in en massa fint den sista tiden and didn´t I tell ya? Jo här kommer fransarna, skitfin topp med fransar som jag såå gärna hade velat ha! Är även mycket för den här typen av sko, 5 centimeters klack som gärna får vara så här tjock och det ljusa ormskinnet känns också nytt och kommer lyfta många outfits tror jag. Är ni ens förvånade över att jag fasnade för ännu en vårjacka? Men den är ju såå råsnygg och gillar att den är ganska maskulim också då den är kraftig i materialet och även kedjan känns regäl.
Har jag något sådant - Nepp! Villa jag ha det - Japp!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Riktigt fina plagg där, älskar jackan!

2012-03-02 @ 14:35:53
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0