Sunny Sunday

Så skönt väder det är idag, solen skiner på en klarblå himmel och det är 15 garder ute, gick en längre runda med nikki innan och sen satte vi oss ner och solade på en bänk här nedanför lägenheten, this is h a p p i n e s s !
Måste ta tag i vår balkong snart så man kan börja använda den, men först måste pappi hjälpa mig att göra ett trägolv där ute (så attans kallt att gå direkt på betong..) sen har jag sett en solsäng som jag vill vara med att bygga, supersmart tycker jag för den kan man både använda att ligga och sola på och sen göra den till soffa så fler får plats att sitta:)

Kommentarer
Postat av: alis

skelettet jag hittade kostade TUSEN kronor! jävligt dyrt haha, hade det varit billigt hade jag lätt köpt den, men tusen spänn på en loppis kändes sådär :D kram

2012-03-25 @ 22:56:10
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0