6 Mars - Nya Vanor

Sen jag började på spat har jag lärt mig en massa nytt om min hy, fick en genomgång av en av tjejerna som dessutom berättade för mig exakt vilken hudtyp jag har och hon kom fram till normal-torr så jag blev rekomenderd lite nya produkter som jag tänker köpa i veckan. Blev såklart rekomenderad ett helt sett men jag tänkte börja med en skrubb från Md och en fuktgivande kräm från Decléor, jag fick prova dessa produkterna under min behandling och fuktkrämen bara sögs upp av min hy.. törstig? höhö. Men ska även investera i en ögonkräm nästa månad för nu är tiden inne att förbereda sig för fina linjer & rynkor (och de första uppkommer kring ögonen), man måste börja när man är runt 20-25 för att man över huvud taget skall kunna påverka det. So let´s get started!

Kommentarer
Postat av: elin jaconelli

hade de tips på någon bra ögoncreme? hudvård är ju en jäkla djungel!!! ses på lördag hjärtat mitt!

2012-03-06 @ 11:36:15
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0