18 Juni - Muubaa

L u c k y   M e ! Sprang in på rean på Ekbergs Woman i Kristianstad idag, trodde kanske jag skulle hitta något och så går jag och gör årets kap. En Muubaa jacka från våren 2012 för halva priset!! Galet! Var nervös när jag provade den, stod bara och "hoppas den sitter bra, hoppas den sitter bra.." och den satt som om den var sydd för mig. Taget, haha! Måste vara världens lyckligaste tjej just nu:)
Har fotat den i lite olika ljus men ni ska såklart få se den bättre på någon outfits-bild. OMG, älskar verkligen färgen, detaljerna, konstruktionen - allt!

Förr  4000:- nu  2ooo:- @ Ekbergs Woman i Kristianstad

Kommentarer
Postat av: cicci

snygg ! kikade också på jackor från muubaa på rean här i malmö, meeen det får vänta för min del. åker utomlands på lördag ;)

Svar: Inte fel att åka utomlands jue;) ohh, nu är det jag som är avis, haha! Vart ska du någonstans:)
Cicci None

2012-06-19 @ 10:16:11
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: seperti

ÅH!!

Svar: :)
Cicci None

2012-06-19 @ 13:03:03
URL: http://seperti.se
Postat av: Sofia

Åh grattis till det super-klippet!! Mega fin :)

Svar: Tack så jättemycket!:)
Cicci None

2012-06-19 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0