Ole Henriksen

 
På Hälsa & Helhet där jag arbetar har vi en massa fantastiska hudvårdsprodukter som man bara inte kan låta bli att pilla på. Har den sista tiden tittat närmate på Ole Henriksens produkter. Många kändisar, därbland Tyra Banks, älskar hans produkter och han är lite utav en guru inom hudvårdsvärlden. Jag har provat en dagkräm för normal/kombinerad hud som heter Nature Me som är helt fantastiskt underbar i sin konsistens och doft, vi kallar den godiskrämen då den både är babyrosa i färgen & doftar sockersött! Väl på huden tränger den in fort och man känner skillnad i huden redan efter 3o dagar. Jag tror de blir ett köp efter lön för den här lilla pärlan går på 710:-.
En ögonkräm är det också dags för, fyller ju 25 i år och det är helt rätt ålder att börja i, för de fungerar som så att man hela tiden skall förebygga, redan uppkomna rynkor är svåra att "trolla" bort så det gäller att börja i tid. Åter igen är jag sugen på en av Oles produkter, han har en ögonkräm som heter Ultimate lift eye gel som är en gel som du duttar som punkter kring ögonen som sedan sprider sig jämnt kring ögat, den innehåller även koffein som gör ögat piggare och den hjälper även till om man är trött eller har påsar under ögonen, vilket kan hända mig ibland. Kommer tyvärr inte ihåg priset på denna med tror den ligger runt 500:-.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0