3 juli - My Week

Jobb idag 9-18, ledig imorgon (make up store rea-kväll), jobb 11-2o på torsdag med event på kvällen, jobb 9-18 på fredag och sen event o butiken i Broby på lördag, sen hem till la Familia och på söndag åker vi till Göteborg! Så kul de kommer att bli!
Så här kommer mina kommande dagar att se ut:) På min lediga dag imorgon skulle jag verkligen uppskatta lite sol så jag sllipper ta mig ner till solariet.. men ska ändå ner till stan imorgon för mina favvis-butiker skall köra igång med lite sommar-rea, får väl se om där är något intressant, men tänker inte leta rundor för det är de värsta jag vet! Sen måste jag fixa lite här hemma, dammsuga, dammtorka - jag vill ha det kliniskt rent!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan en stund innan jag lägger mig med min stora snutteböörn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0