10 juli - Liseberg

Här kommer lite bilder ifrån när vi var på Liseberg i söndes, blev tyvärr inte att vi hann med universeum så vi får besöka det senare i höst istället. Men de var verkligen jätteroligt på lisenerg och det var länge sedan jag skrattade så mycket på samma dag! Och sådan tur vi hade med vädret, solen sken och en temperatur över 23 grader, de är man ju inte direkt bortskämd med den här sommaren.. Vi hann med att åka allt, besöka spöhotellet Gasten, äta gott och gå i de små butikerna. Hittade faktiskt ett fint halsband som jag tänkte visa er lite senare. Men oohh vad trött alla var igår när de skulle jobba, jag och älsklis var hemma strax innan två och klockorna var ställda på härliga o7.oo, men som tur är så är jag ledig idag så ska ta tag i lägenheten som är besulad med väskor och kläder på minsta lilla kvadratmeter sen ska jag ner till stan och titta på resor..

Kommentarer
Postat av: kita

Saknar Liseberg!
Brun du var!
Halsningar fran L.A.

Svar: De kan jag förstå, men måste finnas mycket att besöka i LA också:) Vi håller på att planera en resa dit. Något som du skulle vilja tipsa oss som som man kan besöka? Vill gärna shoppa på de bästa stråken, sola på någon fin strand och besöka Disney såklart, haha!:) Tack för din fina komplimang:) Hugs from Sweden*
Cicci None

2012-07-14 @ 21:20:41
URL: http://kitah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0