Questions

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan var jag 14 år, gick i åttan på nyhemsskolan, hade bra betyg, festade ofta med vännerna i båstad, shoppade på väla om söndagarna och gärna även mitt i veckan. Jag var väldigt fokuserad i skolan för jag visste att det behövdes för att komma någonstans. Så man kan väl summerad den tiden som en shoppis, pluggis & festis?:)
2. Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan levde jag ett otroligt hektiskt liv då jag pluggade till frisör i malmö. Jag gick i skolan 4otim/veckan plus resor á 3 tim per dag. Jag gjorde inte så mycket annat än att plugga, klippa och blogga såklart!
3. Fem snacks du gillar;
Detta måste vara självplågeri men allt för dig Madde ♥
Pepparchips med dilldipp » kinapuffar » tom & jerry kex » sia glass med jordgubbssylt » Halloncheesecake
4. Fem sånger du kan texten helt till;
Rihanna - girl in the world • Beyoncé - Baby Boy • Leona Lewis - A moment like this
5. Fem saker du skulle gjort om du var miljonär;
Rest i massor och bjudit med vänner & familj » Unnat mig en massa dyr shopping, ska vi börja med LA? » Ägnat en massa tid åter igen med vänner & familj » Skaffat mig en PT » Satt in min efterlängtade tandställning
6. Fem dåliga vanor;
Väntar för länge med att beställa tvätt-tid • Tidsoptimist till max • Kan vara för velig ibland
7. Fem saker du gillar att göra;
Shoppa » Träffa la Familia » Äta gott » Resa till exotiska platser » Blogga
8. Femsaker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa;
Hum, svårt att säga för man ska aldrig säga aldrig. Men kläder som ser allmänt billiga och tråkiga ut skulle jag aldrig sätta på mig, för varför skulle jag?
9. Fem favoritleksaker;
Min mobil » Min Dator » Vår stora spegel i sovrummet » Plattång » Trippeltång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0