Fruktsallad

Nu ska jag sätta igång avsnitt ett av säsong tre av the tudors (fick den i juklapp!) och då tänker ju såklart min hjärna direkt på chips, dipp, kaka, godis what ever bara det är sött eller knaprikt. Men jag har stålsatt mig med annat gott, nämligen frukt & bär. Ska slänga ihop en liten frusktsallad och sitta och mumsa på istället:)
Tack för all stöttning än så länge, det betyder så mycket att Ni är med mig ♥

Har Ni annat nyttigt och gott som jag kan köpa hem och ta istället när mitt film-godis-begär kommer på besök?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Köp kesella orginal eller den med vaniljsmak och rör i hallon och in i frysen en liten stund blir nästan som glass :)

Eller så har du kesella och värmer upp bären och har vid sidan.

2012-01-05 @ 22:11:11
URL: http://xoxosanna.blogg.se/
Postat av: Helen

Gud så härligt och få håret fixat :)



Haha ja visst ät de gott men de börjar bli farligt på arbetsplatsen :P går ju bara upp i vikt..

2012-01-05 @ 22:59:07
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0