Birthday - Big Cake

I och med min föresenade födelsedagsfest blev det ju såklart god mat och dessert, väldigt gott men jobbigt för den som går på diet. Jag tog mindre kolhydrater som vanligt vid middagen (tog inte påfyllning), jag tog två minimala kakbitar (en från ananaspajen & en från kladdkakan med efter eight i) och inget chips eller godis under hela kvällen utan jag tog bara en kopp te, så tycker ändå att jag var ganska duktig för att jämföra hur det vart innan:) Men ska pressa mig mer vid nästa festtilfälle, för jag vill bli ännu bättre på att stå emot. Men kvällen fick godkänt på matfronten iallafall.
Ska bli spännande att se vad vågen står på imorgon, om de där två kakbitarna och grädden i maten satte tydliga spår eller inte!? Vill att klockan ska bli 7.oo nu,
för jag är såå nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Herregud vad duktig du är :)

Haha jag är då jävligt glad att batterierna på vågen var slut när jag skulle väga mig i morse, har tryckt kladdkaka som en gnu i helgen. :P

2012-01-15 @ 22:34:40
URL: http://xoxosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0