9 Januari - Måndag

Det är måndag idag och då är det dags för invägning, började min viktminskning på 80,7 kg (jag vet, ingen som tror mig när jag säger att jag väger så mycket..) och vågen stod o7.oo79,1 kg! Alltså total viktminskning 1,6 kg. Jag är supernöjd efter första veckan.

Älsklis som också går på diet hade också gått ner precis ett kilo, bra jobbat du med mitt hjärta!  Men han är inte ute efter att bara gå ner, han ska först gå ner några kilon sen ska han få upp muskelmassan också och då kommer han ju väga mer igen fast med mer definierade muskler - me like ♥

1,6 kilo är borta - 14,1 kg kvar.

Kommentarer
Postat av: Helena J

Jag tycker det är väldigt intressant och roligt att få följa med på din resa! Själv väger jag 78kg. Innan låg jag på 63-65kg och vill dit igen... TACK för att du inspirerar :)



Kram från en trogen läsare.

2012-01-09 @ 16:22:04
Postat av: Cicci

Helena J - Vad roligt att du tycker om att följa min viktminskning:) Jag får väl hålla er uppdatera med god och sund mat och det jag tar till när suget blir som allra värst, kommer bjuda på ett sådant litet "recept" senare idag tänkte jag. Och så hoppas jag vi kan tappa några kilon tillsammans! Stoor kraam på dej*

2012-01-10 @ 11:35:13
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis! bra jobbat :)

2012-01-12 @ 22:33:49
URL: http://mylibrascale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0