4 Januari - Bad Hair

Usch, mitt hår behöver en regäl uppfräschning. Topparna är så slitna så jag nästan gråter, så är det att vara frisör - man tänker mer på att sina nära & kära ska vara finna i håret och glömmer helt bort sig själv.idag har jag bokat in klipp & styling hos min gamla kollega Ann-Charlotte på Xclusive, där vet jag att de jobbar med de bästa produkterna och med de senaste teknikerna, jag är med andra ord i trygga händer. Om det inte hunnit bli för mörkt lovar jag att ta bild på topparna igen efter mitt besök annars kommer före och efter bild upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh va mysigt att få en sådan suprise, lite mer tid med killen :)



Jo det är bra, hur är det själv?

2012-01-04 @ 16:27:19
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: hanna

förstår hur du känner, var också tvungen att dra till frissan nyss. skönt att toppa håret lite känna sig fräsch :) du har riktigt fin färg iaf

2012-01-04 @ 20:38:52
Postat av: seperti

Va skönt =) Jag har inte klippt mig sedan i juni.. har heller inte hunnit el. orkat.

2012-01-04 @ 20:48:27
URL: http://seperti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0