7 Februari - Bloppis

Nu har jag tagit tag i min nya kategori som jag egentligen sulle ha gjort redan efter nyår, fy på mig, men här är några godbitar iallafall. Ni vet dealen - jag lägger upp det här i en vecka så ni får kika på det först och visa ert intresse, sen lägger jag upp det på blocket och/eller tradera. Skyna & Fynda!
(alla priser är utan frakt, kollar upp det specifikt när/om någon är intresserad!)

Kort jacka med lackad finish från Gina Trcot stl 4o, använd fåtal gånger - 1oo:-
Svart topp med drapering och hjärtformad upp till från Gina Tricot stl M, aldrig använd - 9o:-
Babygul finstickad tröja från Gina Tricot i stl M, använd ett fåtal gånger - 9o:-
Söt sommarklänning ifrån Zara i stl 4o, aldrig använd - 14o:- SÅLD
Mörkgrå finstickad kort tröja från Zara stl M, använd ett fåtal gånger - 9o:-
Ljusgrå finstickad klänning/tunika från Gina Tricot stl M, använd en gång - 9o:-
Ljusgrå finstickad cardigan från Vero Moda stl M, använd ett fåtal gånger - 14o:- SÅLD
Gråaktig skjorta med vida ärmar från Asos stl 4o, aldrig använd - 9o:-
Svarta skor med metallplattor längst fram och bak på klocken från Nelly stl 4o, använda två gånger - 180:-

Kommentarer
Postat av: Juliette S

Ljusgrå stickad cardigan från vero moda, e den stor i stl? Jag har vanligtvis 36 eller S i stl men ska ha barn om 3 veckor... Jag undrar om den skulle passa....

2012-02-08 @ 00:10:43
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Postat av: Juliette S

Oki, då tar jag den gärna ;-) tack för ett snabbt svar.

Gillar din blogg, man får mycket bra tips o inspiration :-)

2012-02-08 @ 11:31:05
URL: http://juliettesil.blogg.se/
Postat av: Sara Hinichsen

Hej! Jag är väldigt sugen på den svarta korta jackan. Finns den kvar?? Maila mig gärna ed ett svar. Tack!

2012-04-01 @ 11:45:51
Postat av: Agda

jag vill köpa den gula stickade tröjan!

Svar: Heey Agda, i och med att jag flyttar till NY i helgen har jag arkiverat allt i ett garage och jag har ingen möjlighet att komma åt mina bloppisgrejer just nu:/ hoppas du förstår <3 men jätteroligt att du hörde av dig i alla fall:} kraamis*
Cicci None

2013-08-03 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0