12 december - @ work

Oohh vad jag saknar er!!
Jobbar som en idiot nu innan jul, är inne på dag 2 av 6, ledig en dag sen 5 dagar till sen håller jag för julfirande den 22 december och dit längtar jag tokmycket just nu! Har hunnit fixa alla julklappar utom en som jag måste köpa nästa vecka så ni förstår säkert då hur flitig jag vart på min lilla fritid då och sen kör jag så gott som varannan kväll, körkortet vill jag ha snarast, haha;) Annars då, har ju fortfarande lite presenter kvar att visa och lite shopping, ha vart på micromist-behandling i veckan och detta kan jag verkligen rekommendera till er som färgar håret mycket eller har allmänt skört & slitet hår, så nu är mitt hår livfullt & glansigt igen och känns superfräscht. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film, fryser ju ihjäl bara man tittar ut, usch jag är inte gjord för sådant här klimat.. ta mig till Thailand eller något annat tropiskt land! 
Håll hårt i kudden tills vi hörs igen, ska inte vara borta lika länge igen den här gången, ska försöka komma in redan imorgon igen så kika in då - ta hand om er tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0