Elle

Rihanna in Elle
Thank God I´m a woman!
Tänk all frihet de innebär med styling, make up, hår, kläder, stil - Allt!
Jag har provat så många stilar geom åren och jag är så glad att jag har gjort det. Jag har inspirerats av brats, hipphoppare, pentor, nerds, kändisar med mera genom åren och tack vare att jag provade allt och verkligen gick in för varje stil jag provade har jag skapat min egna mycket personliga stil och har faktiskt, om jag får säga det själv, fått en bra känsla för att styla andra då jag har lätt att ställa om mig för deras stil & tillhörande klädsmak.
F a s h i o n is really my P a s s i o  n !

Kommentarer
Postat av: cicci

detta kanske är en dum fråga, men vad menar du med pentor ? :P

2012-04-14 @ 08:11:07
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0