12 April - Vad händer?

Idag är jag hemma och letar utbildningar, ja Ni hörde rätt jag ska eventuellt plugga I G E N i höst, om jag hittar något som jag finner tillräckligt intressant. Skulle ju vilja läsa inredning eller stylist i london eller milano men med en studieavgift på 14o ooo:- per termin så blev de inte aktuellt alls;) Men vi får se vad de blir!
Är förkyld nu också, har precis avslutat min penicillinkur för min halsinfektion för bara några dagar sedan så jag börjar bli trött på detta nu.. måste ner till stan senare och köpa nässprej innan jag dör.

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du hittar någon rolig utbildning :) så tråkigt att det ska kosta så mkt. tråkigt att du är förkyld :/ skickar över en stor krya på dig kram!

2012-04-12 @ 23:00:30
Postat av: Cicci

Hanna: Ingen direkt än så länge men jag ger inte upp, kanske någon reseledarutbildning tillsammans med syster hade vart något?:) Tack fina du, mår bättre idag men får nog fortsätta med nässprayen någon dag till:) kraam*

2012-04-13 @ 10:16:41
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0