Renfäll


Jag blev jätteglad idag när jag fann en renfäll, har länge velat ha en sådan men inte hittat någon. Förälskade mig i dessa när vi var i en väns stuga i de norska fjällen när jag var liten, sådanna låg i hela stugan och mysfaktorn var ju given.
Och såklart är dem väldigt snygga också^^
Här får Ni en liten överblick av halva vardagsrummet och även en liten kik av vår sovrum, kan även här passa på att säga att både kistan och kristallkronan i sovrummet också är nya, men dessa köptes innan vi åkte till mallis men jag har inte hunnit visa Er dem:}
Visst börjar här bli fint?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Var fint ni har det :) Måste fråga vart kistan kommer ifrån?

2011-09-03 @ 22:03:22
Postat av: Sanna

Super fint :)

Fastnade för kistan vart kommer den ifrån? ^^,

2011-09-04 @ 22:51:31
URL: http://xoxosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0