Weekend

Helgens Planer
Imorgon ska jag möta upp min fina syster i malmö vid lunchtid, shoppa lite och ha lite mys inför helgen. Sen följer jag med henne hem där det blir ännu mer fredagsmys med hela familjen.
I helgen ska jag annars hjälpa min lilla mammi, i fördelsdagspresent fick hon nämligen bland annat en check med "städhjälp" och det ville hon ha nu, så vi ska storstäda huset tillsammans och så ska jag klippa henne. God mat blir det säkert också men menyn har jag inte fått veta ännu.
Mest av allt längtar jag till söndagkväll just nu.. låter konstigt jag vet.. men mer om det då, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Cicci

låter som du kommer få en supermysig helg ! :)



sv: gör det, för den är superfin ! :)

2011-10-06 @ 22:45:00
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0