Two Pics

Övre bilden; fastnade så för hennes hårfärg, ungefär den här tonen vill jag hålla i min långa del av håret när jag färgar det two toned. Superfint!
Nedre bilden; fransar fransar f r a n s a r ! Jag hoppas detta håller i sig även i vår och att där kommer mer klänninga, toppar & gärna skjortor med detta för jag älskar det. Men för dem ska vara snygga vill jag gärna att dem ska kombineras i olika nyanser såsom på bilden. Jag vill även att Ni ska titta närmare på hennes make, ser Ni att dem lägger intensiteten i både brynen och kring ögonen och sedan låter allt gå ljusare emot globlinjen?
I will add this!

Kommentarer
Postat av: hanna

riktigt snyggt lät det med håret :) du skulle passa i det

2011-11-20 @ 17:37:27
Postat av: Cicci

Hanna - Tack, så snäll du är! Ska ringa min frisör nu i veckan och se om vi kan hitta tid för att fixa det snarast:) Vill göra det nu!

2011-11-20 @ 17:44:37
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Postat av: hanna

det tycker jag verkligen :) så skönt att fixa håret dessutom, vill också ringa om klipp/sling tid behövs kan jag lova:p haha

2011-11-20 @ 19:57:16
Postat av: cicci

sv; hihi, ja han är bra gullig :) så synd att vi inte var där då. hade gärna träffat er båda :) kramis

2011-11-21 @ 11:19:59
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0