Köksmöbler





I vår nya lägenhet är köket betydligt mindre (och framför allt mysigare), men det i sig gör inte oss så mycket men jag oroar mig lite för att vårt nuvarande köksmöblemang inte kommer att få plats? Jag har istället då tänk på att införskaffa ett mindre bord & ett par mindre stolar på secondhand och sedan måla dessa vita och sedan klä sittdelen på stolarna i i ljusgrå teddytextil, kanske även skriva något i grått på bordet eller blir det kanske too much? ja det sistnämda får jag fundera på men tror Ni inte annars detta kan bli fint?
Jag är otroligt inne på inredning just nu, det kryper i hela kroppen på mig & jag vill bara skapa - ingen som vill förändra sitt hem & få lite inrednings assistans?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0