8 November - Zara Home


Zara Home har mycket som jag tycker är fint till hemmet och till vårt nya badrum skulle jag vilja ha en mysig badrumsmatta, men jag är väldigt kinkig när det kommer till just badrumsmattor. De ska vara tjocka, tunna badrumsmattor känns så fattigt och ger inte alls en sådan lyxkänsla som jag är ute efter, de ska ha någon typ av mönster, vara gjorda i ett fluffigt material & vara hygieniska.
Badhanddukar, handdukar & make up handdukar får jag aldrig nog av och är inte de zebramönstrade så oroligt snygga? Gillar även de andra för det är snyggt med en nertryckt kant & fransar tycker jag:)


Kommentarer
Postat av: alice

sv: åh tack :) ja, det var superkul. bilderna på dessertbordet kommer upp idag, haha jag är så seg! ja, det får du göra ;)



ÅH, jag älskar zara home! synd att det inte finns här :(

2011-11-08 @ 13:42:37
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0