Shopping in Göteborg & Malmö


Har länge velat ha ett par snygga flipflop till i sommar och dessa från Oasis var helt perfekta i äkta läder & med vackra strasstenar som dekoration, otroligt viktiga att ha med sig till mallis då man ska ta sig till och från stranden och även då vill jag att mina fossingar skall färdas i lyx.
Klänningen är från shoppingen i Göteborg och den kommer från en liten butik på Kungsgatan som jag just nu inte kommer ihåg namnet på men jag är otroligt nöjd över mitt köp. Det var jättesvårt att fota den för bilden ger den ingen rättvisa, helt enkelt en jättefin maxiklänning med volang nertill i kjolen.
Den neonrosa bikiniunderdelen hittade jag på Stadium i Malmö och jag längtar redan tills jag får inviga den på älsklisens föräldrars soldäck:}


Kommentarer
Postat av: MADDES

Gud vad duktig du är fina Cicci. Stort grattis till ditt nya yrke :) Som du har kämpat och nu är du i mål. Förstår att det är en riktigt skön känsla. Vilken fin shopping du gjort också! KRAM

2011-05-24 @ 18:06:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0