21 Maj - Göteborg


Idag har vi vart iväg i underbara Göteborg!
Finns ingen bättre stad, den har den bästa shoppingen, mysigaste caféerna & de goaste människorna, men det visste Ni redan säkert:} Helt inpuls-grej det här eftersom älsklisen & raffe fick för sig att åka på Gitarrmässan och frågade om vi ville följa med och så klart ville vi det.
Nelia har inte vart i göteborg så mycket, mer än när vi åker till liseberg så jag fick visa henne klassikerna såsom - NK, Nordstan, Arkaden, Kompassen & Kungsgatan. Vi hittade en massa fint men vi fastnade speciellt för en liten butik på kungsgatan där vi stod och provade klänningar & tunikor i flera timmar hihi* Det blev till sist en maxiklänning för min del och nelia hittade en jättefin klänning och en längre tunika, sneak peak på hennes saker på sista bilden..
Vi hittade även en annan liten butik som vi ska kika närmare på vid nästa tillfälle, de hade så mycket fint i från så många olika märken och själva butiken var bara såå mysig att trippa igenom - lägg märke till rosorna som hänger i taket
Min klänning tänker jag visa Er på måndag för Ni vet väl vilken dag det är imorron? Ja, sista Examens Dagen så vi åker till malmö tidigt imorron bitti. Önskar Ni mig Lycka Till då?^^

ps. ursäkta våra tråkiga poser, vi är sjukt trötta i benen vid det här laget:D hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0