2 Maj - Teori Teori & Teori


Nu är jag heelt slut, efter en heldag i skolan med teori, teori och mer teori.. Vi har idag gått igenom hur examensdagarna och examensproven kommer att se ut, vi har snabbt gått igenom kemin och slutligen även färgen så nu känner jag mig fullmatad med information som jag ska smälta i natt. Förhoppningsvis får jag även sova i natt för jag fick inte så mycket sömn igår för allt hostande, men har köpt lite hostmedicin nu så jag tror att det ska bli bra^^
Imorron skall jag även på två arbetsintervjuer så önska mig lycka till! hihi*
Nu blir det sängen tillsammans med min underbara älsklis


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Good luck my darling :) Du kommer kirra detta , det vet jag :) Puss

2011-05-03 @ 11:57:04
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Alicia

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-10 @ 14:55:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0