Springshoes..


..slurp..


Kommentarer
Postat av: MADDES

Mums, ögongodis!

Jag hade skrivit ett långt inlägg till dig igår förmiddags när hela blogg.se helt plötsligt låste sig, shit vad arg jag blev,haha! Men ska försöka skriva nåt liknande idag ;)

Skönt att ha mamma och pappa med sig när man ska skriva på lite viktiga papper, föräldrar är bra att ha ibland,hehe.

Min praktik kunde varit roligare om det vore så att det var ordning och reda på avdelningen och i arbetsgruppen. Tyvärr är det en avdelning som är helt körd i botten så de ska försöka bygga upp den från scratch vilket tyvärr drabbar oss studenter lite. Men vi försöker göra så mycket vi kan och lära oss så mycket som möjligt. Om två veckor ska jag alla fall vidare till operation så det ska bli väldigt spännande att se hur de jobbar där.

Jag har faktiskt inte så mycket planer för den här helgen, ska nog plugga lite grann och försöka träna lite i morgon trots mitt onda lår/knä. Får bli träning av överkroppen denna helg och vila underkroppen så gott det går. Verkar som att jag fått en sträckning precis vid muskelfästet vid knät. Men det känns lite bättre idag.

Hoppas du får en fin helg nu tjejen. Många kramar till dig

2011-03-03 @ 20:39:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: buunbörnen

BAUS! <3

2011-03-03 @ 20:43:38
Postat av: malin carlsson schoeps

så snyggaaa!



snygg design du har by the way! :)

2011-04-03 @ 00:59:28
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0