Salongsprojekt, Färgprov & Fönade Vågor

Heey på Er mina Fina läsare,
har verkligen sjukt mycket att göra nu, ett salongsarbete som skall redovisas på måndag, ett färgprov på tisdag, öva rulling av permanent på mammi, öva fönade vågor på pappi och färga utväxten på min syster.. och mycket mycket mer.. men jag är ändå så glad - för jag får göra det som jag tycker om:}
Nu ska jag hoppa direkt i säng för annars kommer jag inte orka med allt som jag har tänkt att hinna med!
Eftersom jag ska åka hem till lilla familjen i utvälinge i helgen vet jag inte hur mycket jag kommer hinna blogga men en del mode kommer jag nog kunna klämma in, eller Ni kanske har något som Ni önskar som jag skriver om i helgen? Kom gärna med förslag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0