Dual Fondation from Make up Store


I veckan har jag vart på Make up Store igen^^
Den här gången kom jag hem med ett nytt fondation då jag upplever mig själv lite för röd just nu för att bara använda mitt solpuder, jag måste ha något som jämnar ut mina färger i ansiktet. Dual Fondation är en väldigt bra allroundfondation för man kan använda den på tre olika sätt beroende på vilket resultat man önskar. Använder man den med borste så täcker den den lite, använder man den torr med svamp så täcker den medel och använder man den med fuktig svamp så blir den heltäckande.
Själv använder jag den med torr svamp och sen sveper jag mitt solpuder över dekortagen med en borste. Den är härlig att bära för jag känner mig inte för sminkad, den kan anpassas för vardaganvänding och festanvändning och den lilla glans jag har i t-zonen tar den enkelt bort och håller borta i stort sätt hela dagen.   
Jag tycker denna fondation får en 4 av 5 för den känns som en litet bästis för min hy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0