7 Mars - En Massa Plugg!


Ikväll är jag värd all lugn & ro man kan tänka sig för idag har jag tillsammans med mina klassvänner suttit och färdigställt allt grovarbete som återstod av vårt salongsprojekt så nu till nästa gång är det bara finputsningen kvar - tack och lov!
Känns faktiskt jätteskönt att allt börjar närma sig sitt slut nu, svårt att förstå att jag har mindre än 30 skoldagar kvar..? och det är två månader kvar tills vi går in i två veckor av träningsläger sen är det examensvecka.. Helt Galet! Men återigen..så skönt att få komma igång på salongen och såå skönt att slippa pendla i tre timmar varje dag.
Annars nu ikväll ska jag bara föna och platta mitt hår sen ska jag gosa ner mig med mitt supersköna duntäcke i soffan och se klart mitt avsnitt som jag somnade till igår hihi*^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0