25 Mars - Sköna, underbara, efterlängtade Helg!


Nu är denna veckan över, det är fredagskväll och jag har krypit långt ner i soffan. I vår dvd ligger skiva 4 av 5 av en av mina favvisserier och jag låter bilden tala för vad jag ska titta på ikväll^^ hihi*
Imorron bär det av tidigt till hässleholm där jag och min frisörkollegor ska till frisörtjänst där dem enbart imorron har 20% rabatt på i stort sätt alla varor och produkter så jag ska passa på att köpa mig en bättre sax, två uppsättningar av värmespolar, en trimmer, förkläde samt några rullar folie - ja de kommer blir en dyr historia imorron men jag har lagt undan så det är lugnt^^

Nu ska jag tycka på play..
~*Puss & Kraamisar på Er*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0