My Dress


Slurp - vilket material & vilken klänning - Ge mig!


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; Jag tror nog att du är minst lika duktig på att laga mat som mig ;)

Japp, nu är allt bokat & klart :) Mina vänner hade ju redan bokat sitt, så jag har fått ringa runt & ordna så att jag hamnar på samma flyg + boenden som dom. Vi ska bl.a. se Vita huset i Washington, besöka Disney world & Universal i Orlando & sist ska vi till New York för shopping & besöka platser man bara måste se när man är där :) hihi! Jag är så himla exalterad. & om jag har resfeber? Det är klart jag har , trots att det är 2 månader till jag åker :D haha!

Absolut, vi får göra Sweden rock nästa år tycker jag allt ;)

Annars är allt bra här. Fruktansvärt mycket jobb nu så här inför semestern. Ska bara ha en vecka nu & spara resten till jag ska resa. Hoppas allt är bra mig dig, sockertoppen min :)

Puss & kramkramkramkram till dig :)

2011-06-15 @ 22:49:13
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Johanna

HEJ!

Det är lite svårt att veta hur man kan få tag på dig, men jag antar att detta kanske är en bra chansning?



Jag tänkte hör lite med dig hur pass upptagen du är på midsommaraftons dag? Jag har kommit på en ok karaktär till aftonens filmkaraktärstema, MEN behöver hjälp med HÅRET! Och kanske även make-up men det har jag saker till själv i så fall.. Men om du skulle kunna vara en pärla och skicka ett sms eller ett mail om du kan/vill eller inte?

0733992002

Hoppas allt är fint med dig och grattis till examen!

Kram!

2011-06-16 @ 18:45:55
URL: http://polkadots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0