24 Juni - Förberedelser


Halloncheesecaken blev klar till slut^^
Vi hann med en hel del i går kväll jag & nelia även om tåget var en hel timme föresenat. Men vi började med att att handla, sen satte vi igång med att baka halloncheesecaken som Ni vet skall in ugn och svalna om vart annat så mellan pauserna la jag bottenfärg på nelia och efter som blev så fin så:D vi ska även lägga lite nya fräscha slingor i överhåret nästa gång jag kommer hem och då har jag även hunnit få min Blond Glam Platinum från Redken.
Nu håller vi på att förbereda maten vi ska ha med oss ikväll, sen skall jag fixa hår & make up på oss båda men sen sak återstår.. Vad ska jag ha på mig? funderar på mina rosa jeans


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Glad midsommar på dig snuttis :) Hoppas att du hade en underbar dag igår & att du får en fortsatt trevlig helg!



Puss & kram, hjärtat

2011-06-25 @ 13:10:57
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0