Kvällen & Helgen

Heey mina vänner,
just nu sitter jag med vita nylackerade naglar, fortfarande har jag inte bestämt mig för vad jag skall ha på mig i morron på bröllopet. Har ju länge tänk ha på mig min khakifärgade maxiklänning som jag köpte i göteborg men just nu finns det ju som mycket fint i min garderob så jag vet inte alls vad jag ska ta.. Kanske min långa beiga kjol med min vita, transparanta blus, lite sådär fint nedstoppad fram till?  eller kanske min beiga klänning från WERA? jag får helt enkelt in och kika, men så svårt just nu när allt håller på att packas ner inför flytten.
Men så glad!:D
Som Ni kanske förstår kommer jag inte kunna blogga något ifrån min vistelse i Linköping men jag lovar att ta en massa fina bilder som jag lägger upp så fort vi kommer hem på söndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0