29 Juli - Saknar Er!

Ohh vad jag saknar Er!
Det är så tråkigt att inte kunna skriva under kvällarna, ännu inget internet i vår nya lägenhet så det blir bara till att plocka upp lådor alla kvällar i veckan.. men snart är allt uppe och då tänkte jag ge Er en ordentlig husesyn hemma hos oss:}
Annars ikväll kommer jag bara ta det lugnt, har jobbat hela veckan hela dagarna och fortsatt hemma på kvällarna - I need some rest♥
Antagligen bär det av en snabbis till stan imorron för att inhandla lite saker till vårt badrum och jag ska även sitta lite i vår gamla lägenhet så jag kan blogga lite, hihi*
Tills vi hörs igen hoppas jag Ni tar hand om Er!

Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; hihi! tack, sötnos :)

jag förstår att det är tufft utan internet ;/ själv skulle jag inte överleva utan det ;D haha!



nu är det verkligen inte långt kvar :D jag börjar få resfeber alltså, men det är väl inte konstigt ^^ jag har lagt upp en lista i bloggen på platser vi ska försöka hinna besöka. jag kommer lägga ut flera på bl.a. vad jag ska shoppa när jag är där osv :)

2011-07-30 @ 14:45:33
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0