24 Juli - I am here


Heey min vänner!
Nu befinner jag mig hemma i lilla utvälinge och jag har vart här sedan sent i fredags kväll. Har hunnit klippa sju personer, dinnerat med familjen Ahlberg & myst med min underbara sambo♥
Annars har det och är det full fart hemma i våra lägenheter, i den nya håller vi just nu på att måla för där var några skönhetsfel som vi själva ville åtgärda, sen har vi vart på ikea i helgen och inhandlat ny d u b b e l s ä n g med tillhörande sängbord, lampor till sängborden, nya sängkläder, hängställning till garderoben, byrå, gardiner och lite annat smått som vi tyckte passade till vårt nya hem. Mer skall det också bli inom kort då vi även skall investera i en ny soffa och ett nytt köksmöblemang men det får som sagt allt bli lite senare:}
I vår gamla lägenhet återstår det en hel del städning och omtapetsering i det stora rummet, så vi har en del att göra om kvällarna när vi kommer hem från jobb.. 
Och sen till Er, troligen tar det lite tid att få internet till vår nya lägenhet, upp emot två veckor (!?) men jag springer till den gamla lägenheten så ofta jag kan - vill ju visa Er mina fina boots som jag köpte på Valentine i går & min fina färgning/klippning som jag gjorde i veckan!
Nu kallar maten som idag blir grillat - Mums* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0