18 Juli - Herr & Fru Eriksson


Finaste & mest personliga bröllop som jag vart på!
Som Ni kanske ser var det inget bröllop med bröllopsklänning likt en bakelse eller så utan paret hade bestämt sig för att hålla hela cermonin enkel & familjär. Älskade dock brudbuketten som uteslutande enbart innehöll calla - min älsklingsblomma:}
Gulligt också att brudgummen hade sin alldeles egna pall under cermonin då hans blivande fru var så hög i sina klackar - haha* detta par har humor och så var det hela kvällen. Behöver jag ens nämna att de spelade metalica som bröllopsvals?^^  

Själv valde jag min maxiklänning som jag köpte när jag och nelia var i göteborg, till hade jag min äggvita mochajacka från Saints & Mortals, helvita converse, väska från MiuMiu och blandade armband från Kitson.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0