Mina Efterlängtade Uggs


Nu har Äntligen mina Uggs kommit, i vart fall två av dem - väntar på dem rosa också men de kommer förhoppningsvis snart dem också!
Var lite orolig när jag beställe dem angåede val av storlek men jag hade hört att man skulle välja en storlek mindre än vad man normalt har och de stämde, de satt helt perfekt.
Men jag tänker inte använda dem nu, vill inte utsätta dem för snö och slask utan jag ska använda dem på hösten och de rosa ska jag ha nu i vår och sommar
- kanske ihop med min lilla spetskjol?^^


Kommentarer
Postat av: Emma

HUR har du råd med de där? Haha! Jag har inte ens råd med ett par just nu och så köper du tre! Orättvist!!



Det går sådär för mig också faktiskt. Har lite svackor hela tiden och har inte använt mig av viktklubb så mycket ännu.. hoppas på att det känns lättare snart när våren är på G allt!

2011-01-20 @ 15:28:12
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: Malin

såååå myyysiga gumman!! :D

2011-01-20 @ 20:47:59
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0