Happy Me


Idag har vart en ToppenDag!
Allt jag har gjort idag har gått bra och kunderna jag jobbat med har blivit supernöjda och jag själv har också framför allt blivit riktigt nöjd med det jag presterat. Eleven jag hade på förmiddagen blev som jag sa jättefin och sen på eftermiddagen fick jag & nathalie verkligen press på oss då där kom in en tjej med hår som jag och ville ha det slingat med tunna folieslingor utan mellansläpp.. så det var bara att sätta igång. Vi slet verkligen med detta hår men det var såå värt mödan för det blev precis som hon ville ha det så jag kan inte vara mer än Nöjd med denna dag och ikväll är det jag som bara ska koppla av och njuta av mina mästerverk.
Jag kan med andra ord sova gott i natt, hihi^^


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad härligt ! :) vore kul att se resultaten på det du gör. Låter fint och det är det säkert också! :)

2011-01-13 @ 06:22:16
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0