24 Januari - Vila


Nu är vi verkligen igång med projektarbetet "Att Starta Salong" och det lär bli mycket jobb med det framöver men ack så nyttigt och viktigt det är nu när det verkligen ska bli till att vi själva ska starta upp. Lite läskigt men mera roligt^^ Men det är bara en sak.. jag är såå trött, jag vet att det precis har vart helg men jag tror att jag just nu är nere i en liten svacka, jag tycker jag känner mig trött mest hela tiden och vill helst av allt bara slappa och ta det lugnt. Men jag har så klart inte tid att ta det lugnt, jag måste hitta alla mina modeller till examen, öva på det jag ska visa på examen och tänka på framtiden!! Ja det var mina innersta tankar just nu, lite stressad och oroad, men så är det säkert för alla ibland^^
Vad gör Ni när Ni är stressade? Kan Ni vara så goa och ge min lite "koppla av tips"?
..psst* vill så gärna ha en likande scarfs som här ovan, i zebra med små pluttsingar på^^


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Jag har den svarta blusen , fast i annan färg :) den är jättesnygg på!

2011-01-24 @ 22:44:13
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Ella

Hej! :) Tack så hemskt mycket för svaret!

Ja, jag utbildar mig till nagelteknolog hos professionails i hbg. Riktigt roligt! Älskar att pilla med sånt och har velat göra utbildningen jätte länge men den har aldrig gått ihop med mina jobbtider, men nu äntligen! :D Kram!

2011-01-26 @ 14:25:00
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Andrea

Fin blogg du har här :D

Den var intressant att läsa. Ska söka till skolan nu i Mars via komvux, vi kanske stöter på varandra, who knows!

Och lycka till på examen!

2011-01-26 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0