2010 - del 2


Juli - var en mycket varm månad, ibland upp emot 30 grader så det blev en hel del sol & bad i sandviken tillsammans med både älsklis och nelia. Shopping var även det ett måste för där fanns ju så mycket fint i butikerna och grillen var ett givet inslag på kvällen och alla jordgubbar..mumma!
Augusti - då åkte hela familjen till göteborg för en heldag på liseberg, vi firade faster evas 50 års dag, renoverade lägenheten och jag började min frisörutbildning.
September - här älskade jag mitt gloss vide över allt annat och höstshoppingen toppades på zara.
Oktober - jag har kommit in ordentligt i frisörutbildningen och resultaten blir bland annat fina uppsättningar & inflyttningsfesten hos jennie var månadens höjdpunkt! 
November - jag fyllde år! listade mina finaste läppstift och blev ljusare i håret^^
December - det var en stressig månad, snön vräkte ner men jag kom hem till julen som firades hemma med familjen och jag fick världens finaste julklappar av söta nelia.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte länka till någon av dem i en annan färg då? :-)

Okej, jag förstår! Rensa upp lite då så du kan installera det igen! :-D Tycker jag du ska göra faktiskt, haha :b



Ja, jag hoppas den sitter fint på mig med för den var verkligen snygg!! Konstigt nog så var det bara den ljusa färgen på västen som var på rea... den fanns ju i mörkgrått också men den rear dom inte ut :-) Fast den ljusa var ändå finare!

2011-01-02 @ 15:21:37
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0