13 Janurai - I feel Okey


Vilken Underbar känsla det var i morse när jag först vaknade vid halv sex och tänkte; "men nej, jag ska ju inte upp nu.." och somnade om^^
Läkarbesöket idag med tillhörande ultraljud gick bra och de hittade inget onaturligt med mina njurar så det känns tryggt, nu slipper jag tänka på det något mer utan kan bara koncentrera mig på annat.
Under dagen har jag annars bara tagit det lugnt för jag vet att i helgen kommer jag ha fullt upp, jag ska hem till familjen och där ska jag först klippa två vänner och sedan ska jag se närmare på om någon av dem kan sitta modell för mig på min examination i maj och som om detta inte vore nog ska jag hjälpa min söta lillasyster med en svenska rapport!?:} Men det gör jag så gärna^^
Härligt när man vet vad man ska göra & träffa fina Familjen


Kommentarer
Postat av: cicci

skönt att det gick bra hos läkaren ! :)

2011-01-14 @ 00:28:26
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: emms - the capisce website

åh när ja ser den här bilen vill ja bara boka biljetter till rihanna!



Hur fasiken lockar man håret med burkar? måste inte håret vara blött eller varmt då? o sen svalna? :p



jag skulle vilja göra nått som e personlig, ja vet inte än, men jag är på tok för feg :)

2011-01-14 @ 19:28:07
URL: http://capisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0