11 Januari - Fresh Fruit


Dag nummer 2 i skolan idag, har haft kunder hela dagen så är väldigt trött just nu men jag blev såå nöjd över klippningnen jag gjorde nu i eftermiddags - och den känslan gillar man ju^^
Klart att det alltid blir bra så sätt eftersom en lärare alltid checkar det men ibland blir man så där 100procentigt nöjd och det sporrar en till att bli ännu bättre!
Imorron ska vi få bekanta oss med den nya klassen som började igår genom att klippa och styla dem och det kan ju bli ett roligt första möte för då får vi se dem och de får se hur verksamheten skall skötas.
Men nu till dagens begär.. Färska Bär jag säger bara Färska Bär
Någon mer än jag som vill ha nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0