Xclusive


Tänkte att jag vill visa Er min salong som jag praktiserar på och som jag sen till sommaren ska börja arbeta på!
Ni hittar den i Kristianstad på adress V. Vallgatan 38 nära lilla torg och Ni kan nå oss på 044 12 90 10
På salongen
är det otroligt rofyllt, vi jobbar med känsla för yrket och vi vill att kunderna ska komma hit och få ha sin egen stund så ingen stress.. Det är mycket som ingår - massage i stolen, massage i schamponeringen, tee, kaffe, varm choklad eller latte & vänliga frisörer som hjälper alla att finna sin personliga stil.
Jag känner att jag har kommit så rätt - det är så här jag vill att det ska vara på en salong!
Vi jobbar även med superbra produkter, vi färgar & stylar med Redken, ghd plattänger är det enda rätta & sminkar gör vi med Nouba
Det skall även nämnas att vi även har skönhetsvård i samma lokal i form av en supersöt hudterapeut och även hon jobbar med fina produkter från Dermalogica.

Jag tror det här kommer bli riktigt bra, jag triva väldigt bra med mina kollegor på salongen och jag ser verkligen fram emot att sätta igång som Frisör


Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh vad fint det ser ut gumman, där kommer du passa in som handen i handsken :)

2011-02-28 @ 16:04:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0