Sacred Art Tattoo


Fick en liten fråga angående mina tattoos..
Jag har gjort dem hos Asin i Kristianstad och jag valde henne eftersom hon är sjukt duktig på texter. Hon har gjort flertalet av Jennies texter och det var där jag fick upp ögonen för henne.
För att boka hos henne kan man ringa 073 5604807 eller så kan man besöka henne på hennes studio som ligger på Västra Storgatan 53 i Kristianstad. Om man inte har möjlighet att besöka henne innan tattootillfället så går det bra att berätta vad man vill ha och ungefär hur stort det kommer att bli så kommer hon boka för den tid hon beräknar för att genomföra arbetet. Men man bör ha mig sig bild på det man vill ha och i rätt storlek, mina texter hade jag med mig utskrivna så det var bara att klippa ut och sätta på så att säga^^ Hon gör även saker på frihand men är det något speciellt man vill ha är det alltid bra med bild! Bra att veta är också att hennes startpris ligger på 600:-


Kommentarer
Postat av: jennie

hon e grym <3

2011-02-20 @ 15:40:26
Postat av: Asin

tackar tackar :)

Postat av: nina

vad har du skrivit på din arm som är på bilden :)

2011-05-12 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0